Հաշվետվություն

Բարև ես այսօր կգրեմ հունվար ամսվա հաշվետվությունը հունվար ամիսը քանի որ տարվա արաջին ամիսն է մոր քոլոջում 2 և 3րդ կուրսեցիները հանձնում են արաջին կիսամյակային քնություներ նույն ժամանակ մենք մասնակցում ենք սեմինարների վերջին սեմինարը եղելե Ընկեր Լենայի արհեստակա բանականության մասին սեմինարը ասեմ որ ինձ շատ դուր եկավ որքան որ պարզեր նույն ժամանակ բարդ քանի որ խոսքը գնումեր մարդու բանականության մասին թե բնությունը որքան խելք և հասկանալու ունակությունե տվել որ մարդը կարողե շարժող գործիք լինի երկիչ մոլորակը պտտվելու համար կոնկրետանամ ավելի մարդ իր բանականությամ կարողե օրինակ ստեղծել ռոբոտ որը կանի որոշ գործողություներ այսինքն մարդ իր բանականությամբ կարող է ստեղծել արհեստական բանականություն ունեցող ինչոր գործիք մեզ համար նույնիսկ մեծ օրինակ են մեր համկարգիչները արաջին համագարգիչը ուներ 7մետր երկարությամբ և նույն ժամանալ չեր կատարում ներկայիս համակարգիչների ֆունկցիաները կարողենք հետեվություն անել որ մարդկությունը գնալով զարգանում է։ մեր քոլեջում նաև անցկացվում են դիջիթաքի դասընթացներ քանի որ ես միտարի է ինչ սովորում եմ կրթահամալիրում այդ պատճառով մասնակցում եմ httml ի և css ի դասընթացին որտեղ սովորում եմ վեբ-դիզայն: Ես պարբերաբար մասնակցում եմ ճամփորդություների վերջին ճամփորդությունը եղավ 3օր արաջ լեռնանիստում որը շատ հետաքրքիրեր և զվարճալի ճամփորդություներից չափազանց շատ սիրում եմ արատեսյան ճամփորդություները:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *